El cap de setmana del 8 i 9 de març tres alumnes de 4t d’ESO vam anar a l’escola Pia de Calella per fer una formació per esdevenir monitors dels grups Mou-te. Allà ens vam relacionar amb gent d’altres escoles PIA de Catalunya ( escola Pia Luz Casanova, Tàrrega, Granollers, Calella i Sarrià). Vam aprendre a realitzar diverses activitats per fomentar la cohesió, la cooperació, el companyerisme… entre els nens. Ens van ensenyar com ser uns bons monitors. Una de les sessions que vam realitzar era com fer aprendre els nens a través de jocs. Vam fer-nos una demostració de com és un “dia Mou-te” i ens van fer exercicis de relaxació. Per acabar ens van ensenyar les qualitats que ha de tenir un monitor responsable. Estem esperant ansiosament la pròxima formació!!!