El dijous 10 d’abril un grup de cinquanta-tres alumnes de 4t d’ESO de l’escola El Cim han visitat el nostre Batxillerat a Camí Fondo. Al llarg de quasi tres hores han pogut viure un dia el que és el Batxillerat en l’ambient normal d’un dia qualsevol a la nostra Escola. Han rebut informació, amb realització d’alguna petita activitat, d’algunes matèries de les diverses modalitats que oferim a l’Escola (arts; humanitats i ciències socials; ciències i tecnologia). Els alumnes han estat dividits en petits grups en funció dels seus interessos i han pogut acostar-se a matèries com Psicologia, Alemany, Economia d’empresa, Física, Química, Biologia, Història de l’art, Ciències de la Terra, Disseny, Cultura audiovisual i Dibuix artístic. Esperem que aquesta petita experiència els ajudi en un moment en el que hauran de prendre decisions importants de cara la seu futur proper.