Seguint l’esperit de St. Josep de Calassanç, patró de la nostra escola, els alumnes de secundària han organitzat un seguit d’activitats que ajudaran a que totes les tutories de 1r a 4t d’ESO aconsegueixin 120 euros. Aquests diners equivalen a un any d’escolarització per un alumne senegalès/sa. Al nostre païs, l’escolarització és un dret, allà, només les famílies amb recursos poden enviar els seus fills/es a l’escola. És per aquest motiu que des que vàrem fer el llançament de la campanya, els dies 5 i 7 de novembre, no hem parat amb els preparatius de les diferents activitats. Us en fem un breu resum:

Dimecres 27 de novembre vam fer una XOCOLATADA SOLIDÀRIA organitzada pels delegats/des i sotsdelegats/des de secundària. Una gran majoria dels alumnes de totes les tutories van comprar un tiquet de 3 euros. D’aquests, 1,5 euros anàven com a donatiu per la beca i els altres 1,5 euros per pagar la xocolata i el croissant. Tots els alumnes de secundària, els seus tutors i molts professors vam poder compartir una estona de pati, un got de xocolata calenta i molta, molta solidaritat!!!
Dimecres 27 també vam inaugurar la TÓMBOLA SOLIDÀRIA organitzada pel grup d’Alumnes UNESCO durant moltes estones de pati i algun dijous al migdia. Recordar-vos que la tómbola estarà oberta les estones de pati, dilluns 2, dimecres 4 de desembre de 17 a 18 i que  tancarà dijous 5 de desembre. Esperem vendre molts tiquets de 2 euros i donar molts objectes solidaris!!!
Divendres 29 de novembre a la JORNADA ESPORTIVA de secundària es van vendre begudes i pastissos fets pel grup d’Alumnes UNESCO de 1r d’ESO. Tot estava boníssim!!!

MOLTES GRÀCIES a tots/es els que feu possible que amb cada activitat solidària quedi una mica menys per assolir les beques pel Senegal!

Seguirem informant…

[hr]