El dijous 10 d’octubre al matí, amb motiu del dia Mundial de la Visió, un total de 45 alumnes de 2n de Batxillerat de la modalitat de ciències i tecnologia que fan la matèria de Física van anar a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) on van realitzar una sèrie d’activitats dividits en dos grups. En realitat, enguany totes les activitats es van fer al Centre Universitari de la Visió (CUV). En concret es van realitzat les següents activitats dirigides per professorat del FOOT :

Taller “De l’examen visual a les ulleres” a càrrec de les professores Montserrat Augé i Marta Fransoy.

Xerrada “Veure-hi per un foradet” a càrrec del professor Jaume Escofet.

Tothom, alumnes i en Javier de la Torre, professor de Física de l’Escola que els va acompanyar, han valorat molt positivament les activitats tant pel seu valor didàctic com pel coneixement “in situ” del que pot ser una molt interessant opció d’estudis posteriors al Batxillerat. Donem les gràcies a la Facultat d’Òptica per oferir-nos aquesta possibilitat i esperem poder tornar-hi el proper curs.