El divendres 19 juny, les famílies d’Educació Infantil i Primària, es vam trobar per a celebrar la festa de l’Acte de Cloenda del curs 2014-15. Com cada curs, en aquest moment, fem ressò del lema que resumeix el treball tutorial realitzat amb els alumnes; enguany: “Like, al respecte

A l’acte es van posar de manifest els valors treballats al llarg del curs: R(responsable) E(educat) S(sensible) P(pacient) E (ètic)- C(compromès)- T(tolerant) E (eficient). Els nens i nenes van ser els protagonistes tot participant animadament amb diferents moviments i ritmes dirigits pel grup Percu Music. Estaven asseguts, per nivells, dins d’unes grans lletres que juntes feien la paraula RESPECTE. Un cop acabat l’espectacle, els pares i nens van poder sopar i passar una bona estona compartint moments amb altres famílies. Des d’aquí volem agrair als nois i noies del grup GAS (Grup d’Accio Solidària) per la seva col·laboració i participació venent i despatxant el menjar. Els guanys del sopar seran destinats a finançar material per lesEscuelitats de Verano de Mexicali.

Molt Bon Estiu!