Les famílies d’Educació Infantil i Primària, ens vam trobar per a celebrar la festa de l’Acte de Cloenda del curs 2018-19. Com cada any, en aquest moment, fem ressò del lema que resumeix el treball tutorial realitzat amb els alumnes durant el curs. El d’enguany: “Accepta’t no Comparis”.

Plegats vam cantar la cançó del lema, acompanyats del grup de percussió dirigit per en Jaume Gironès. Tots els nens i nenes vam fer una coreografia amb unes mans de colors! Seguidament la Daina i el Trapella, amb el so de les gralles del grup de música de l’escola, ens van acompanyar fins a la pista fent un seguici amb tots els alumnes, famílies i professors!

Els nens i nenes van ser els protagonistes tot participant d’una animada Festa Major amb cançons, danses tradicionals … amenitzades pel grup “Rah-mon Roma” que es va instal·lar a la pista blava. Des d’aquí volem agrair als nois i noies del grup GAS (Grup d’Accio Solidària) per la seva col·laboració i participació en el Sopar Solidari. Els guanys del sopar seran destinats a les Colònies d’Estiu al Senegal. Perquè cap infant es quedi sense el seu Estiu!

Les famílies i els alumnes van passar una bona estona compartint moments de lleure i animació!