Recentment vam tenir l’oportunitat de participar en les Olimpíades d’Economia de l’Empresa de la fase regional celebrades a la Universitat Autònoma de Barcelona. I l’equip directiu de la Facultat d’Economia i Empresa ens han comunicat que hem aconseguit el 2n PREMI!

En aquesta fase, hi participaven alumnes de 2n de Batxillerat de tot Catalunya i els tres participants amb una major puntuació tenen l’oportunitat de presentar-se a la fase final nacional que se celebrarà a Còrdova el proper mes de juny.

La Carla Chaler i en Manel Gispert van ser els alumnes participants i ens expliquen com ha estat l’experiència!

La prova, que tenia una durada d’una hora i mitja, consistia en: quatre preguntes sobre el temari de l’assignatura tant de primer com de segon, dos exercicis de càlcul i un comentari d’un article periodístic recent relacionat amb el món empresarial.

La casualitat va fer que quan ja portàvem unes setmanes treballant de valent i acumulàvem un cert cansament típic del darrer dia dels controls trimestrals; unes hores més tard, ja per la tarda vam haver de resoldre el control plantejat des de l’Olimpíada.

Tant si arribem a guanyar com si no, l’experiència ha sigut gratificant ja que, a més de representar un entrenament per les proves de selectivitat, et dóna l’oportunitat de competir amb persones d’altres centres amb un gran domini de la matèria. Així doncs, recomanem a tots aquells futurs alumnes que puguin participar-hi en els propers anys que no dubtin en anar-hi.

Carla Chaler i Manel Gispert

Alumnes de 2n de batxillerat