Qui ens havia de dir quan vam començar l’Itinerari d’Aprenentatge “Què hi fa una selfie al llibre de socials?” amb els alumnes de 1r d’ESO, que l’hauríem d’acabar confinats a casa. Aquest Itinerari té com a objectiu veure la importància de l’art com a font històrica, i com aquesta font ha anat evolucionant al llarg del temps.

La situació extraordinària ens ha permès, ni que ho haguéssim fet expressament, posar en pràctica la fotografia com a font històrica. Hem plantejat als alumnes un treball de reflexió sobre quines són les imatges que poden interessar a un historiador de l’any 2050 que vulgui explicar de manera gràfica la situació de confinament degut a la COVID-19.

A partir dels consells de la fotògrafa terrassenca Mireia Comas (@mireia_comas) que ens ha donat a través d’una entrevista online, els noi i noies de 1r han pogut elaborar un recull de les seves imatges que representen millor la seva estada confinada a casa.

Tots els nois i noies han participat i ho han fet molt bé! Us felicitem!

Us deixem un recull d’alguns treballs!