Com cada any hem participat al Cros Escolar de Terrassa, la competició més representativa a nivell esportiu escolar de la ciutat de Terrassa. És un acte voluntari fet pels alumnes de totes les escoles de la ciutat. I una cinquantena d’atletes de la nostra escola, de variades edats i cursos hem volgut viure l’esdeveniment i hem aconseguit algunes copes i medalles.

Des del departament d’Educació Física valorem molt positivament l’esforç i volem felicitar a tots els nois i noies! Ha estat un plaer veure com heu entomat l’experiència i queda palès, una vegada més, que la feina ben feta ni té fronteres, ni té rival!

Primària obté 3 medalles individuals i una copa per equips!

Fan Podi: Berta García, Mariona Rodríguez i Marc Jover

Per Equips: Jan Cañizares, Arnau Miquel, Pau Gascón, Marc Jover, Jan Hinojo, Quim Coral i Garí Trecet

Secundària aconsegueix dues copes i tres medalles!

Per Equips:

• Cadet femení: Mar Bosch, Mar Clua, Taya, Queralt Vilanova, Laura Saavedra i Mar Pujol
  • Martina Miquel, Carla Sola, Marta del Cacho i Imma Adalid

4t Classificat: Adrià Rodríguez