Dimecres 29 de gener a l’hora d’idioma tots els alumnes de tercer d’ESO i més tard, els alumnes de quart d’ESO, tant si estudien anglès com francès, han vist l’obra “Horrific Histories” al teatre de l’escola. La representació ha sigut 100% en anglès i els quatre actors que hi participaven eren nadius.L’espectacle ens ha presentat diferents moments de la història clàssica Britànica: the Romans, the Saxons, the Vikings, the Norman Conquest, the Domes Day Book, the World War Britain i alguns dels seus personatges històrics més emblemàtics: Queen Elizabeth, Oliver Cromwell, Charles II, Queen Victoria.

Tota l’obra ha estat representada en clau d’humor i amenitzada amb cançons. L’objectiu ha estat que els alumnes hagin gaudit d’una activitat educativa alhora que divertida i estimulant.

Esperem que tots i totes en guardin un bon record i que coneguin una mica més la cultura anglesa.