L’Escola participa de la 21a edició del Concurs de Punts de Llibre que organitza el Servei d’Educació de l’Ajuntament de Terrassa. L’Escola hi participa amb l’entrega de 24 punts de llibre de Primària i 15 de Secundaria. Tots aquests han estat els finalistes del Concurs de Punts de Llibre que s’ha celebrat de manera interna de l’Escola. On la participació ha estat voluntaria i, on gran part dels i les alumnes de Primària i de Secundària, han participat.

A l’hora d’escollir els finalistes s’ha tingut en compte la tècnica utilitzada, l’originalitat i la temàtica. Ha estat molt difícil la selecció ja que la majoria dels punts de llibre tenen un bon nivell.

El premi del Concurs de Punts de Llibre consisteix en l’edició dels punts de llibre guanyadors per part del Servei d’Educació i un lot de llibres per als tres alumnes finalistes i un altre per als centres respectius. L’acte d’entrega de premis tindrà lloc el proper 5 de maig a la Biblioteca Central de Terrassa, dia que també s’inaugurarà l’exposició dels Punts de Llibre.

Molta sort a tots i a totes! I moltes gràcies a tots i a totes les participants!

Aquí us deixem el nom i el curs dels i les finalistes. Enhorabona!

1r Primària

Arlet Mayoral Canal 1r A