El passat dissabte 5 d’abril es va celebrar a Torelló la segona fase del concurs “Fem Matemàtiques” organitzat per l’Associació de Professors i Mestres de Matemàtiques “APaMMs” i destinat a 6è de Primària. Aquesta fase consistia en una prova individual on els alumnes havien de resoldre tres problemes, i una gimcana per equips on havien de resoldre unes proves que trobaven per tota l’escola. De la nostra escola van ser seleccionats per participar-hi els alumnes següents: l’Aina Cot, la Maria Guimerà, el Daniel Descalzi i el Carles Encinas. Després de tot un matí de treball intens va venir el moment de la veritat: l’acte de lliurament de premis. El Carles recollia el premi al 4t classificat i la Maria a la 1a classificada, que els dóna dret a presentar-se a la tercera fase, a nivell de tot Catalunya, que se celebrarà el proper dissabte 17 de maig a Reus.

Per la seva banda també es va celebrar la fase final del concurs “Més Matemàtiques”, organitzat per la mateixa associació “APaMMs” i destinat a 5è de Primària. En aquesta fase els alumnes s’agrupaven en equips de quatre persones, havien de resoldre tres problemes i també una gimcana per tota l’escola. Van ser seleccionats per participar-hi: la Sílvia Clapés, la Laura Nieto, l’Enric Badia i el Pol Riera. En aquesta ocasió no hi va haver sort, però tots van gaudir d’un matí diferent fent Matemàtiques.

Des d’aquí volem felicitar als vuit participants i desitjar molta sort a la Maria i al Carles!