Tret de sortida per a les pràctiques empresarials dels nostres alumnes. Enguany 15 alumnes comencen un nou camí cap al món laboral.
Han de realitzar 80 hores de pràctiques en empreses principalment de la ciutat. Realitzaran tasques administratives, dins d’àrees tals com la comptable, fiscal, laboral, comercial o informàtica.

L’Escola Pia de Terrassa els ha format durant 8 mesos en àmbits d’Informàtica, Comercial i Comptable-laboral, i estem segurs que podran aplicar tots aquest conceptes en un empresa real, seguiran aprenent i aprofitant al màxim aquesta experiència.

Agraïm la col·laboració de : CIRSA, Mutua Terrassa, Provital, Baldo Constructora, Iman Seguretat, Lleonart Barcelona, Ingesco, Fly Barcelona, Immopalber i Servielectric.