Comença el curs 2021-22 a Batxillerat. Un altre? No, sempre són diferents un de l’altre, cadascun d’ells és únic i irrepetible. Tornem a fer totes les modalitats; arts, humanitats i ciències socials, ciències i tecnologia; i enguany amb un grup més que el curs passat, cinc a 1r i cinc a 2n.

Un nou carrusel d’il·lusions, feina, dubtes, neguits, novetats, alegries, entrebancs i èxits donaran forma a aquest nou curs. Tot per fer, tot per descobrir, un repte fantàstic que tindrem la sort d’anar superant entre tots. I l’afrontem amb el convenciment que, malgrat les adversitats, ho farem bé.

El curs passat, gens fàcil, el vam superar més que satisfactòriament. La bona feina dels alumnes i de tot l’equip de professorat va permetre que la immensa majoria dels alumnes assolís els seus objectius. El 100% dels alumnes presentats per l’escola van superar les PAU al juny. I cinc d’ells amb menció d’honor per tenir una nota de 9 o superior a la fase general. Ells són la punta de llança, però el reconeixement i el mèrit és de tots i cadascun dels alumnes que, amb el seu esforç, van aconseguir accedir als estudis que pretenien.

Un nou curs que comença amb totes les classes presencials! Tot i anar amb mascareta, ens podem veure les cares cada dia, sense les pantalles entremig.

Bon curs 21-22