Per quart curs consecutiu 15 alumnes de l’Escola Pia han marxat a la ciutat de Winnipeg (Canadà) per cursar bona part del primer trimestre a les high i middle schools del país.

Amb l’objectiu de promoure la pràctica real de l’idioma l’escola organitza cada curs aquesta estada en la que els nois i noies de secundària participen de la vida escolar d’aquest país, cursant matèries on interactuar és l’element clau i convivint amb famílies canadenques. Canadà és un país de reconegut prestigi en l’àmbit d’acollida d’alumnes a nivell internacional i les seves high i middle schools destaquen per tenir un ampli currículum.

Els alumnes que formen part d’aquest programa demostren haver aconseguit un rendiment molt satisfactori en llengua anglesa i en moltes ocasions volen continuar enriquint-se en aquest sentit, cursant el batxillerat dual internacional que també ofereix l’escola.