FINAL DEL VIATGE! Bon estiu a tothom!

Després de cinc intenses setmanes de Campus arribem al final d'aquest "Viatge per a la història" on el Lolo i la Lola ens han pogut explicar de primera mà com era la vida en les èpoques passades. Prehistòrics, grecs i romans, cavallers i princeses, empresaris modernistes... Hem conegut un munt de personatges que ens han acompanyat en una experiència trepidant. INFANTIL La darrera setmana dels més petits ha estat plena de màgia doncs els ambients els hem fet amb materials com la purpurina o pintures fluorescents. També hem tingut temps per a fer…Llegir més... →
S’acosta el final del Campus!

Com cada any, la setmana post-acampada és quan comencem a despedir-nos dels primers nens i nenes que marxen del campus  per començar les vacances. Tot i així, l'activitat a l'escola no s'atura i el Lolo i la Lola segueixen avançant en el seu viatge per tornar als nostres temps. INFANTIL En aquesta penúltima setmana els ambients que hem fet han estat sobre els descobriments de l'època, teixits i vitralls, lupes, gotes o lecto-escriptura, entre d'altres. Això va ser tant dilluns com dimecres, mentre que dimarts va ser el dia dels Inflables. Avui hem…Llegir més... →
Arribem a l’equador del Campus

L'equador del Campus arriba en l'esperada setmana de l'acampada, i s'ha notat perquè erem moltíssims a l'escola! INFANTIL Mentre els grans han estat en plena preparació per l'acampada els petits seguim amb les nostres activitats, aquesta setmana orientades a l'època medieval, com per exemple el taller de cuina on vam fer "El pastís del rei". En els ambients d'aquesta setmana hem fet construccions i castells, el gran mercat, titelles i aquarel·les. L'excursió d'aquesta setmana ha estat al Circ de les Feixes, un clàssic del Campus. Allà vam gaudir d'un espectacle de circ del…Llegir més... →

L’edat antiga, segona etapa del viatge per la història

Després de la primera etapa del viatge del Lolo i la Lola als temps prehistòrics, en aquesta segona setmana han avançat fins als temps dels romans, grecs i egipcis. Entre d'altres coses, els nostres amics viatgers han conegut un faró i un gladiador, personatges que ens van explicar algunes coses sobre la seva època. INFANTIL La setmana passada va ser més curta (per la Festa Major) però no menys intensa i és que dimarts vam gaudir de la companyia dels nostres amics del Fupar amb qui vam fer jocs i circuits d'habilitat, punteria,…Llegir més... →

Ja ha començat el Campus d’estiu 2017!

Benvolgudes famílies, Després d'uns primers dies de molta activitat, ens disposem a compartir amb tots vosaltres el recull de les imatges i activitats que vam fer durant la primera setmana del Campus d'estiu 2017. Com ja sabeu, en l'edició d'enguany fem un viatge per a la història i el fem acompanyats del Lolo i la Lola, dos joves adolescents que el primer dia van trobar un estrany objecte. Curiosos com són, s'hi van posar dins i en van sortir transformats en prehistòrics! Dimecres, per sort, vam conèixer el Científic Boig, creador d'aquest objecte anomenat…Llegir més... →

El viatge també ha començat a Primària i a l’Espai 12-14!

Igual que els nens i nenes d'infantil, els nostres companys de viatge fa tres dies que han començat el viatge que ens portarà a fer la volta el món (en cinc setmanes, no com el meu avantpassat Willy Fog, que va tardar 90 dies). Nosaltres (la Ivet i jo, en Guille), però, no hem arribat fins avui dimecres, doncs el tren que ens portava fins a Egipte ha arribat més tard del previst. (més…)

Comença l’aventura amb els més petits!

El passat dilluns 27 de juny s'iniciava el Campus 2016 i a infantil vàrem començar amb la presentació dels nostres viatgers, el Ton i la Tina, dos exploradors que viatgen amb un coet per tot el món i que ens aniran visitant al llarg de les properes cinc setmanes. (més…)

Benvinguts al Campus!

Encara amb el regust de les últimes classes a l'escola el dilluns vàrem començar el Campus 2016. Un any més ens esperen unes setmanes on ens ho passarem d'allò més bé jugant, cantant, ballant, fent esport, tallers i un munt de coses més! (més…)