El Batxillerat és l’inici d’un projecte de desenvolupament professional i personal

Itineraris

Proposem diferents itineraris que abasten les tres modalitats de Batxillerat (arts; humanitats i ciències socials; ciències i tecnologia) perquè puguin triar el que millor s’adapti a les seves necessitats. Aquests itineraris ofereixen diverses combinacions de les matèries específiques de cada modalitat per facilitar que la tria dels alumnes s’ajusti el màxim possible al seu projecte professional.

Acció tutorial

En finalitzar l’etapa els alumnes prendran decisions importants i és aquí on l’acció tutorial personalitzada (tutors de grup, tutors de seguiment del treball de recerca, psicòleg-orientador) i el nostre programa d’orientació (perfil de competències, xerrades i visites a centres universitaris o de CFGS, xerrades d’exalumnes ara ja universitaris, entrevistes amb el departament d’orientació de l’etapa, etc.) tenen un paper fonamental.

Formació integral

Pensant en el seu futur laboral i personal no podem deixar de banda la seva formació integral, tant acadèmica com emocional, i és per això que al llarg del primer curs de batxillerat els alumnes fan un programa de creixement personal (sessions de treball sobre control d’emocions, autoestima, habilitats socials, món interior) o proposem accions de voluntariat o d’acció solidària.

Llengües estrangeres

Les llengües estrangeres també tenen un paper fonamental a l’etapa oferint-se la possibilitat de fer com a matèria comuna francès o anglès.Els alumnes d’anglès es distribuexen en grups de ràtio reduïda independentment del seu nivell: Aquesta distribució heterogènia permet un millor treball cooperatiu entre iguals que reforça les competències de tots ells.

Els alumnes d’anglès que acreditin un nivell suficient tenen la possibilitat de fer la prova del First Certificate in English a la nostra pròpia escola o i els de francès accedir a l’acreditació del DELF 2. També s’ofereix la possibilitat de fer alemany com a matèria de modalitat als alumnes de la modalitat d’humanitats i ciències socials.

dual diploma

Batxillerat Dual Internacional

El Diploma Dual és un programa oficial de convalidació internacional de les titulacions de Batxillerat que permet als alumnes obtenir simultàniament la titulació del nostre país i l’American High School Diploma. Aquest programa és desenvolupat per la institució Academica Corporation.

BATXIBAC

Doble titulació batxiller – baccalauréat

El programa batxibac, impartit en els centres específicament autoritzats pel Departament d’Ensenyament,  permet a l’alumnat cursar un currículum mixt que suposa fer un terç de l’horari lectiu del batxillerat en llengua francesa i cursar les matèries Llengua i literatura franceses i Història de França.

Multilingüisme

Vull saber-ne més...